Trusted App este solutia pentru digitalizarea raportarii financiare, dedicata IMM-urilor.
TRUSTED App arata imaginea reala a situatiei financiare a companiei tale si permite implementarea si monitorizarea in timp real a bugetului de venituri si cheltuieli, prin crearea 𝐒𝐢𝐦𝐮𝐥𝐚𝐭𝐨𝐫𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞 𝐁𝐮𝐬𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬.
Aplicatia iti ofera oportunitatea sa definesti propria structura financiara, de raportare si bugetare, conform activitatii si strategiei de dezvoltare.

ARGUMENTE ​

𝐃𝐞 𝐜𝐞 𝐓𝐫𝐮𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐀𝐩𝐩?

💎 Chiar daca esti o companie mica sau medie ai vizibilitate pe cifre la nivel profesionist, asa cum lucreaza jucatorii de top.
💎 Este un instrument foarte accesibil dpdv costuri si timp de implementare (cateva ore de la momentul la care sunt disponibile datele).
💎 Poti sa controlezi rezultatele raportate de catre contabilitate, asigurand transparenta totala a datelor.
💎 In Trusted App poti opera ajustari ale datelor financiare, in acord cu politicile de management financiar din companie, fara a fi limitati de reglementari fiscale.
💎 Faciliteaza atentia pe categoriile principale de cheltuieli, dar si pe cheltuielile administrative, suport. Poti identifica rapid orice variatie sau discordanta in raport cu volumul de activitate, pentru ca, mai departe, sa analizezi si remediezi zonele cu pierderi din business.
💎 Trusted App structureaza datele financiare pe linii de business, fiind de un real ajutor pentru antreprenorii si managerii care gestioneaza mai multe piete sau, poate, afaceri diferite, in cadrul aceleiasi companii.
Urmaresti rezultatele financiare lunar, verifici cum evolueaza rezultatele fata de buget si intervii daca este nevoie sa modifici bugetul in cursul anului, pentru o cat mai bună monitorizare a performantei financiare a firmei.
💎 Aplicatia este flexibila din punct de vedere al structurii de raportare si vine cu o propunere de categorii de cheltuieli pe care o poti ajusta si completa.
💎 Accesezi datele istorice si ai la indemana rapoarte comparative pentru a evalua evolutia fata de anii anteriori.
💎 Datele sunt în siguranta, tratam cu maxima responsabilitate acest aspect.

FUNCTIONALITATI

Raportare
Automatizata

Aplicația este capabilă să stabileasca categoriile de raportare (venituri/cheltuieli) în mod personalizat, pentru fiecare firmă, pornind de la balanța de verificare contabilă.

Statistici
Relevante

In fiecare lună, se preiau datele prin import și sunt automat mapate și raportate conform categoriilor stabilite. Clientul vizualizează rezultatul financiar și sub formă grafică.

Interfata
Prietenoasa

Avand o interfata prietenoasa, ofera antreprenorului acces la situatia financiara lunara, grafic, sintetic si detaliat, pe categorii de venituri si cheltuieli.

Bugetul de venituri
si cheltuieli

Utilizatorul defineste direct in aplicatie bugetele anuale sau lunare. Acestea pot fi editate oricand. Aplicatia arata variatiile fata de buget si proiectia rerezultatelor la final de an (Simulator de Business).

Rapoarte de analiza

Planifica o sesiune demo!

Plan financiar:

– abonament lunar 12/24 luni

Pachet

V1-Lunar

V2 -12 luni

V3 – 24 luni

Startup (<50 keuro)

7 euro

6 euro/luna

5 euro/luna

Small (50k-100 keuro)

12 euro

11 euro/luna

10 euro/luna

Medium (100-500 keuro)

25 euro

23 euro/luna

20 euro/luna

Bespoke

 

TB defined

 

 

Contact

Here for you

Call us 24/7. We are there for your support

About us

Res enim fortasse verae, certe graves.

Where to find us

42 Boulevard, California, number 23

Keep in touch
Telefon

0727 765 520

Email

office@trustedadvisor.ro

Adresă

Bucuresti, Bd. Natiunile Unite nr 1, bl. 108A, et. 1.